Soutěž | Navigační pohár Petra Tučka 2023 |
Kolo | 5 |
Typ | Navigace po známé trati |
Datum | 2023-07-01 |
Ředitel |
|
||
Rozhodčí |
|
Pilot |
|
||
Copilot |
|
||
Kategorie | A-RAL2 | ||
Čas startu | 13:30:00 | ||
Rychlost | 120 | ||
Imatrikulace | OK WUI 38 | ||
Typ | Junior JK 05L | ||
Klasifikován | ANO | ||
Body | 3404 |
Typ | Zadáno | Body |
Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
Fotky [O / N / F] | 7 / 0 / 0 | 700 |
Vzlet [S / Z / D] | 13:30:00 / - / - | 0 |
Přesnost přistání [B] | 150 | 150 |
Protisměrný let [P] | 0 | 0 |
Ostatní body [B] | 0 | 0 |
Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
Poznámka | - |
Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB, ČB, MAX_VYS, VYS_Z | 0.00 | 13:37:00 | 13:37:00 | ANO | ANO | GND - 3500 | 607 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B01 | ČB, PB | 4.97 | 13:39:29 | 13:39:29 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 557 | 100 | 0 | 100 | 0 |
OB1 - železnice s polní | OB, ČB, VYS_K | 15.82 | 13:44:55 | 13:44:56 | ANO | ANO | GND - 3500 | 558 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B02 | PB | 23.12 | 13:48:34 | 13:48:27 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 463 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB2 - kaple | OB, ČB | 25.36 | 13:49:41 | 13:49:42 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 466 | 100 | 50 | 0 | 0 |
OB3 - střed hřbitova | 34.02 | 13:54:01 | 00:00:00 | ANO | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
B03 | ČB, PB | 48.21 | 14:01:06 | 14:01:21 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 872 | 70 | 0 | 100 | 0 |
OB4 - Y křižovatka | OB, ČB | 52.32 | 14:03:10 | 14:03:15 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 790 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B04 | ČB, PB | 57.45 | 14:05:43 | 14:06:02 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 721 | 58 | 0 | 100 | 0 |
OB5 - křížení polňaček | OB, ČB | 64.97 | 14:09:29 | 14:09:33 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 597 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B06 | PB | 73.69 | 14:13:51 | 14:13:53 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 660 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB6 - mlýn | OB, ČB | 80.31 | 14:17:09 | 14:17:15 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 585 | 97 | 50 | 0 | 0 |
B07 | PB | 83.91 | 14:19:57 | 14:20:10 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 534 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB7 - Y křižovatka | OB, ČB | 88.72 | 14:22:22 | 14:22:24 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 570 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B08 | PB | 99.72 | 14:27:52 | 14:28:15 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 486 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | OB, ČB, VYS_Z | 104.43 | 14:30:13 | 14:30:17 | ANO | ANO | GND - 3500 | 497 | 100 | 50 | 0 | 0 |
B09 | PB | 110.07 | 14:33:02 | 14:32:56 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 568 | 0 | 0 | 100 | 0 |
B10 | ČB, PB | 117.59 | 14:36:48 | 14:36:57 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 747 | 88 | 0 | 100 | 0 |
KBT - Spitfire J. Hartmana | OB, ČB, VYS_K | 122.01 | 14:39:00 | 14:39:08 | ANO | ANO | GND - 3500 | 666 | 91 | 50 | 0 | 0 |
Počáteční bod | Koncový bod | Narušení min počet | Narušení min čas | Narušení max počet | Narušení max čas | Body |
---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB1 - železnice s polní | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | KBT - Spitfire J. Hartmana | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |